Wednesday, July 7, 2010

Jerman dan Brazil..Gagal.. Tetapi Bermaruah



Sepagi tadi aku masih kecewa ngan mainan pemain-pemain Jerman.. Tak main macam masa menang dengan England dan Argentina hari tu.. Memang kecewa sangat.. Tetapi puas hati jugalah sebab pemain-pemain muda Jerman telah sajikan aku ngan permainan yang sangat menarik pada penghujung babak.. ingatkan dapat samakan kedudukan.. Tak pe.. buat pemain-pemain Jerman..korang gagal ke final ngan bermaruah... Cayalah..

Buat skuad Brazil.. walaupun dah basi dah dengar cite tentang kekalahan skuad Brazil ni.. Tapi aku tetap nak sokong Brazil juga.. Cuma ada beberapa pemain yang terlalu beremosi membuatkan satu pasukan terpaksa gigit jari.. Mase Belanda tewaskan Brazil hari tu..memang aku tak iktiraf.. nasib je tu.. tapi.. Belanda tunjukkan yang mereka memang layak tewaskan Brazil ngan semangat 1 Belanda mereka..hehehe..

Kesimpulannya.. Jiwa aku tenang tengok pelawanan akhir nanti.. tak de dah team yang aku sokong (Sob..sob..sob) Tapi..semangat kepialaduniaan aku tetap utuh..tetap nak tengok pelawanan akhir nanti.. Jom ramai-ramai kita tengok pelawanan akhir pagi Isnin ni...
 

2 comments:

  1. Ya.. German memang hebat, walaupun kalah tapi permainan tetap maintain dan pemain tidak tamak mengawal bola..

    ReplyDelete