Thursday, July 8, 2010

Iklan Buffered Pertama.. Yahooooooo!!

Sepetang kelmarin..aku naik heran ngan iklan kat head yang tak nak hilang... Tak sangka untuk dapat iklan Buffered pertama aku setelah memblogkan diri lebih kurang 1 bulan n beberapa hari... Tak sangka pihak nuffnang memberi kepercayaan kepada aku untuk mempromosikan iklan celcom kat blog aku ni..
 
Mungkin blogger-blogger otai dah lama dan dah berlambak dah dapat iklan buffered dari nuffnang ni.. aku baru satu je... ape-apepun..nak rajinkan diri untuk sentiasa mengupdatekan blog ni ngan isi-isi yang lebih menarik..tak le merapu macam sekarang ni...
Berbanyak-banyak terima kasih kepada pihak nuffnang sekali lagi dan blogger-blogger sekalian yang sudi melawat blog aku selama ni... Nanti aku belanja korang makan kat gerai.. masing-masing bayar le..hehehe..

Ni nak temberang sket ngan korang.. hehehe


3 comments:

  1. tahniah! sy pn 1st time dapat,, hehehh
    jom sama2 klik! :)

    ReplyDelete
  2. tahniah dh dpt buffered earning..:)

    ReplyDelete