Monday, August 2, 2010

Altenatif Untuk Tingkatkan Trafik


Assalamualaikum dan apa kabar? Ada Baik?  Hari ni nak kongsi sket maklumat yang aku dapat dari blog Abang Long Online.. Cara untuk tingkatkan trafik korang.. khas untuk newbie macam aku le..pengunjung 2 3 orang je sehari.. Kita cuba je ye..berjaya atau tidak.. tu atas usaha kita dan ni bukan memberikan apa-apa kerugian atau keuntungan dari segi kewangan kepada korang ye..saje nak up trafik kan?
Ok kawan-kawan.. Kalau nak cuba..boleh daftar kat 23Blogs.com.  Caranye?  mudah je.. klik je kat sini..ada tepi blog aku ni :)
Lepas tu..masukkan le e-mail korang..ngan password sekali.. dah tu.. Tq dah habis..
Hehehe..gurau je.. lepas dah daftar.. korang klik kat here tu..eh..ganjil bunyi ayat ni
Kemudian korang isi maklumat yang diminta..maklumat blog korang ye..bukan blog aku
Lepas tu..korang dapatkan le code untuk masukkan kat blog korang.. klik get code > pilih Style yang sesuai kemudian klik submit
Ada 14 Style yang boleh korang pilih... Untuk pilih Style, klik SINI..

Dah pilih? Masukkan kat blog korang..  Untuk kelebihan menggunakan 23Blogs.com ni.. korang baca le kat SINI.. Aku nak terangkan..takut salah faham pula.. maklumlah.. cakap ongputih :)

6 comments:

  1. dah register tapi x de apapun..ada silap mana2 kot..nnti cuba lagi

    ReplyDelete
  2. salam..tq bg info..insyallah akan buat..

    ReplyDelete
  3. salam bro..

    Copy copy siket2 and nak share kat blog saya yer... tapi nanti edit siket2.. and credit and drive trafic jugak ke blog bro ok...

    ReplyDelete
  4. sudah try buat...hehehehe...

    ReplyDelete
  5. Salam. Jika ikut peraturan, 23blogs akan activate akaun kita dalam tempoh 24 ke 48 jam kecuali ada masalah masa registering.

    ReplyDelete